Ви хочете підвищити впізнаваність вашого бренду, залучити нових клієнтів та збільшити обдуманість покупки? Інфлюєнсер-маркетинг - це потужний інструмент, який дозволяє бізнесам досягати цих цілей навіть на умов воєнного часу. За останні роки галузь Інфлюєнсер-маркетингу розцвіла, відкривши брендам можливості співпраці з контент креаторами різної величини для вирішення широкого спектру бізнес задач. З осені минулого року напрямок інфлюєнсерів почав стрімке відновлення, ми пропонуємо до вашої уваги розбір кейсів, які довели ефективність інструменту навіть під час війни. 90% маркетологів підтверджують ефективність інфлюенсер-маркетингу, а 72% відзначають більш якісний контакт з цільовою аудиторією, саме час звернути увагу на потенціал використання цього інструменту для задач вашого бренду!
Медіа і комунікаційна експертка з досвідом понад 18 років, авторка першого підходу до оцінки інтернет ринку, член наглядової ради ВРК, в минулому CEO full digital агенства adpro, COO razom communications. Сертифікована консультантка по ідеології Іцхака Адізеса. Авторка понад 20 онлайн курсів та тренінгів.
Анна має понад 17 років досвіду розвитку та управління проєктами у сфері інформаційних продуктів, реклами та медіа (компанії ЛІГА: ЗАКОН, Ligamedia, Burda Media Ukraine). З 2018 року - керівник агентства Burda Media Influencer, що об'єднує роботу з макроінфлюенсерами (блогерами, знаменитостями) та мікроінфлюенсерами (WOM-платформа naprobu.ua). З 2020 року Burda Media Influencer входить в ТОП-5 українських агентств по роботі з інфлюенсерами згідно з рейтингом IAB Ukraine. Щорічно портфоліо агентства поповнюється 100 новими проєктами, а серед клієнтів: Dr.Oetker, Avon, МХП, Тойдіко Україна, Danone, Nestle, Biocodex та ін.
Наталія має понад 14 років досвіду у рекламній індустрії. З 2012 по 2018 рік очолювала відділ зі створення бренд контенту в Admixer Advertising, де реалізувала безліч нестандартних проєктів для клієнтів. А 5 років тому заснувала хаб зі створення бренд контенту VIVID. З жовтня 2020 року Наталія стала заступницею Комітету з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна, і разом з експертами індустрії активно працює над розвитком цього напрямку в Україні. А вже цього року була обрана Головою Комітету з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна. В її портфоліо сотні різноманітних проєктів та активацій для найкрупніших рекламодавців: PepsiCo, Carlsberg, Mercedes-Benz, Bionorica, Sony Polska, Orange Flex та ін.
Марія має понад 10 років досвіду роботи у галузі зв'язків з громадськістю та корпоративних комунікацій. В її портфоліо навики роботи з кризовими комунікаціями в державному секторі.
У "Дарниці" відповідає за розвиток бренду в соціальних мережах та роботу з інфлюєнсерами. Завдяки успішно реалізованим кейсам під її керівництвом "Дарниця" стала lovemark брендом українців серед фарми в соціальних мережах
Copyright © 2023 IAB Ukraine Inc. All rights reserved. IAB Privacy Policy