logo

Що ви дізнаєтесь?


1

Бенчмарки, які бувають і їх важивість

2

Літні тренди ІМ та їх вплив

3

Огляд комунікації блогерської реклами в умовах війни

4

Показ реальних кейсів, як підсумок півріччя

5

Сесія питань та відповідей від глядачів

Модераторка


Медіа і комунікаційна експертка з досвідом понад 18 років, авторка першого підходу до оцінки інтернет ринку, член наглядової ради ВРК, в минулому CEO full digital агенства adpro, COO razom communications. Сертифікована консультантка по ідеології Іцхака Адізеса. Авторка понад 20 онлайн курсів та тренінгів.

Спікери


Керівниця агентства Burda Media Influencer

Анна має понад 17 років досвіду розвитку та управління проєктами у сфері інформаційних продуктів, реклами та медіа (компанії ЛІГА: ЗАКОН, Ligamedia, Burda Media Ukraine). З 2018 року - керівник агентства Burda Media Influencer, що об'єднує роботу з макроінфлюенсерами (блогерами, знаменитостями) та мікроінфлюенсерами (WOM-платформа naprobu.ua). З 2020 року Burda Media Influencer входить в ТОП-5 українських агентств по роботі з інфлюенсерами згідно з рейтингом IAB Ukraine. Щорічно портфоліо агентства поповнюється 100 новими проєктами, а серед клієнтів: Dr.Oetker, Avon, МХП, Тойдіко Україна, Danone, Nestle, Biocodex та ін.

Засновниця VIVID brand content hub

Наталія має понад 14 років досвіду у рекламній індустрії. З 2012 по 2018 рік очолювала відділ зі створення бренд контенту в Admixer Advertising, де реалізувала безліч нестандартних проєктів для клієнтів. А 5 років тому заснувала хаб зі створення бренд контенту VIVID. З жовтня 2020 року Наталія стала заступницею Комітету з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна, і разом з експертами індустрії активно працює над розвитком цього напрямку в Україні. А вже цього року була обрана Головою Комітету з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна. В її портфоліо сотні різноманітних проєктів та активацій для найкрупніших рекламодавців: PepsiCo, Carlsberg, Mercedes-Benz, Bionorica, Sony Polska, Orange Flex та ін. 

Head of SMM Netpeak Agency

Екс-головред Netpeak Journal. Фахівець із 10-річним досвідом в маркетингу та комунікаціях. Створила і розвиває відділ SMM в Netpeak Agency Ukraine. 
Ментор Projector Mentorship Platform.

Менеджерка з комунікаційних технологій
Фармацевтична компанія "Дарниця"

Марія має понад 10 років досвіду роботи у галузі зв'язків з громадськістю та корпоративних комунікацій. В її портфоліо навики роботи з кризовими комунікаціями в державному секторі.
У "Дарниці" відповідає за розвиток бренду в соціальних мережах та роботу з інфлюєнсерами. Завдяки успішно реалізованим кейсам під її керівництвом "Дарниця" стала lovemark брендом українців серед фарми в соціальних мережах

Залишились питання?


Приймай участь у вебінарі та постав запитання експертам.

Copyright © 2023 IAB Ukraine Inc. All rights reserved. IAB Privacy Policy
 

Please wait