logo

Що ви дізнаєтесь про Brand safety?


1

Важливість та для чого потрібен 

2

 Системи та принципи 

3

 Плюси та мінуси

4

Підходи та додаткові рівні захисту

Модератор


Директорка в Amnet Ukraine

Спеціалістка з 15-річним досвідом роботи в рекламі, як у великих мережевих, так і локальних агенціях. Членкиня IAB Ukraine, керівниця комітету programmatic. Викладачка зі стажем, AdTech адептка і людина, яка проміняла людей на технології.

Презентаційна частина


Керівник відділу продажів в Hybrid.ai

В минулому працював в dents aegis, та був керівником відділу продажів в перформанс агенції iProspect.
Мої найкращі навички- були отримані в процессі створення та презентування більше ніж 100 діджитал стратегій. 
В своєму портфоліо маю таких клієнтів - Nestle, Toyota, Nova poshta.

Запрошені учасники


Chief Commercial Officer в Admixer Advertising

У минулому – Brand Activation Head в Starcom Ukraine, Digital Manager Philip Morris International (в портфоліо KRAFT, Samsung, Lactalis, Avon, і інші). Учасник департаменту Programmatic комітету IAB в Україні. Сертифікований тренер Google Marketing Platform.

Lead Digital Expert в Kwendi Media Audit 

В рамках Аудиту виконує супровід на всіх етапах Діджитал кампаній для кліентів ринку Східної Європи та Центральної Азії. Раніше займав посади Head of Digital Media Planning у Sigma Digital, Digital Media Planner в Amplifi Ukraine. Проводив лекції с медіа планування та разміщення в Інтернеті. Досвід з систематизації та оптимізації систем аналізу та планування.

Залишились питання по Brand safety?


Приймай участь у вебінарі та постав запитання професійним експертам з Brand safety.

Copyright © 2022 IAB Ukraine Inc. All rights reserved.