logo

Що ви дізнаєтесь?


1

Стратегічні зміни на рекламно-комунікаційному ринку в 2022-2024 роках

2

Фокус бізнес уваги холдингів та їхні нові виклики

3

Команди та мотивація: онлайн/офлайн, Україна/закордон

4

Потреби рекламодавців: як вони змінились та що це означає для індустрії

5

Новий медіа мікс та взаємовідносини з медіа

Модераторка


Медіа і комунікаційна експертка з досвідом понад 18 років, авторка першого підходу до оцінки інтернет ринку, член наглядової ради ВРК, в минулому CEO full digital агенства adpro, COO razom communications. Сертифікована консультантка по ідеології Іцхака Адізеса. Авторка понад 20 онлайн курсів та тренінгів.

Спікери


Кар’єру в рекламному бізнесі Олександр Гороховський розпочав у 1992 році. Через 6 років очолив рекламне агентство АІТІ (нині Carat Ukraine). З моменту створення комунікаційної групи dentsu Ukraine (2010 рік) займає посаду CEO компанії. Під його керівництвом у 2016 році група зайняла позицію №1 у рейтингу ВРК серед міжнародних рекламних холдингів і досі утримує лідерство. За роки управління компанією Олександр Гороховський сформував одну з найсильніших команд на українському медіаринку. У 2016 році став лауреатом нагороди «Слід в рекламі».

Chief Executive Officer, OMD OM Group

У серпні 2023 року Оксана зайняла посаду CEO в ОMD OM Group, що є лідером рекламного медійного ринку.  

Має вищу економічну освіту, але 19 років успішного досвіду у рекламній індустрії на керівних посадах на боці клієнтів, ТБ каналів і рекламних агенцій перетворились не просто в сильну експертизу, але й у пристрасть і справжню любов до справи, що надихає і рухає  вперед.  

Оксана вже не уявляє себе поза рекламним ринком, бо головною місією вважає — робити клієнтів щасливими, а їх бізнеси прибутковими. Попереду перед собою і компанією OMD має великі плани і позитивні зміни.  

В групі OMD Оксана вже більше 10 років, де успішно керувала закупками на позиції Trading Director, надаючи клієнтам ефективні крос-канальні рішення.  

Окремо пишається створенням і розвитком потужного напрямку інтеграційних проектів, де разом з командою реалізувала багато успішних кейсів для найкрупніших клієнтів: PepsiCo, McDonald’s, ATB, Нова Пошта, Philips, Sanofi, Henkel, Mars та ін. 

CEO 
Publicis Groupe Ukraine 

Енвєр Кікава, генеральний директор Publicis Groupe Ukraine, має понад 20 років досвіду в маркетингу та рекламі, з яких 15 на керівних посадах в медійних та креативних командах.До Publicis Groupe він приєднався у 2003 році як фахівець з досліджень й уже через 5 років став управляючим директором однієї з медіаагенцій групи - Starcom Ukraine. З 2018 року Енвєр очолює Publicis Groupe Ukraine та відповідає за розвиток усіх напрямків діяльності компанії, запуск нових агентських брендів та ініціатив. Сьогодні Publicis Groupe Ukraine є одним з провідних гравців українського рекламного та комунікаційного ринку.

СЕО & Board Member Razom Group 

Арман Маткуов, СЕО & Board Member комунікаційної групи компаній Razom Group, яка поєднує медіаагенції Initiative, UM Ukraine, Havas Media Ukraine, агенцію по роботі з нестандартними проектами Cameo та IT-хаб MadLab.
Топ-менеджер із міжнародним досвідом. За більш ніж 16 років у рекламному бізнесі працював із усіма ключовими категоріями ринку. Вже у 24 роки Арман очолив агентство, ставши наймолодшим директором агентства в Казахстані.

Народився в Києві. Закінчив факультет прикладної математики Київського Політехнічного Інституту. Почав працювати на другому курсі в IT (власне, тоді такого терміну не існувало, це були посади програміста). В рекламі з 1995. у 2005 заснував агенцію Nostra Communications, яка згодом була трансформована в групу компаній.

Managing Director GroupM Україна 

Іван Доруда, управляючий директор GroupM Ukraine, з понад 15 років досвіду в маркетингу та рекламі, 10 з яких на лідерських та TOP-менеджерських позиціях в MGID та власних технологічних проектах. З Березня 2022 року Іван доєднався до лав ЗСУ як доброволець та протягом 2 років захищав нашу країну на фронті. Після повернення до цивільного життя очолив команду GroupM Ukraine в Лютому 2024 з амбітними цілями по розвитку групи компаній та прагненням направити українську та глобальну експертизу GroupM на допомогу подальшого розвитку рекламному ринку України.

Залишились питання?


Приймай участь у вебінарі та постав запитання експертам.

Організатори та партнери


Організатор

Генеральний медіа партнер

Стратегічний партнер

Маркетинг партнер

Інформаційний партнер

Інформаційний партнер

Інформаціний партнер

Інформаційний партнер

Креативний партнер

Креативний партнер

Технічний партнер

Партнер

Copyright © 2024 IAB Ukraine Inc. All rights reserved. IAB Privacy Policy
 

Please wait