Попри відтермінування припинення використання кук третіх сторін Google, світова диджитал індустрія не зупиняє пошуків ефективного рішення для таргетування та загального управління цифровими рекламними кампаніями. На сьогодні протестовано далеко не 2-3 рішення, проте чи прийдемо ми до єдиного загального рішення чи індустріального в межах країни, чи змушені будемо оперувати із цілою множиною доступних рішень, пов'язаних чи непов'язаних аналітичною екосистемою - відповідь на це питання досі відкрита
Медіа і комунікаційна експертка з досвідом понад 18 років, авторка першого підходу до оцінки інтернет ринку, член наглядової ради ВРК, в минулому CEO full digital агенства adpro, COO razom communications. Сертифікована консультантка по ідеології Іцхака Адізеса. Авторка понад 20 онлайн курсів та тренінгів.
Під час швидких змін в екосистемі вимірювання, які відбуваються останні 3 роки Кирило працює в Google і намагається допомогти українському бізнесу адаптуватися до змін та отримати максимальну ефективність від Google рішень для вимірювання та реклами. Також Кирило є активним учасником комітета DATA IAB Ukraine. Досвід який був отриманий за останні 10 років в агенції інтернет маркетингу та на стороні клієнта, дозволяє знаходити та відстоювати інтереси всіх сторін.
12 років досвіду роботи в напрямках аналітики, даних, досліджень та автоматизації для рекламного ринку. Побудувала практику Data Science в рамках українського офісу Publicis Groupe. Постійно працює над пошуком кращих рішень та розвитком продуктів, відслідковуючи актуальні тренди та можливості. Досвід роботи з медіа, перформанс та коммунікаційними стратегіями дозволяє чітко оцінювати потенційні впливи та можливі перспективи змін.
Моє переконання в ефективності Performance Marketing не підлягає сумніву, адже воно спрямоване на досягнення конкретних результатів, які можна безпосередньо виміряти. Маю великий досвід у роботі з ключовими інструментами Performance та аналітики, і використовував їх для роботи з клієнтами як з України, так і з різних куточків світу. Серед моїх клієнтів можна знайти такі відомі бренди, як Avon, Cooker, Ukrposhta та інші.
СЕО та засновник компанії myGaru, що є комплексною платформою по заміщенню кукіс третіх-сторін на телеком-дрівен ідентифікатори. Очолює команду провідних українських експертів (adtech, кібербезпека, мережевий інжиніринг, СRМ), яка створила інноваційний продукт, що відповідає усім вимогам і запитам ринків цифрової реклами та персональних даних в умовах їх стрімкої трансформації.
10+ років досвіду в інтернет-маркетингу (мобільна, відео, медійна реклама, seo, контент-маркетинг, smm, e-mail маркетинг, афілійований маркетинг). Також має досвід в продакт менеджменті, електронній комерції, онлайн-медіа, веб-розробці. Регулярний доповідач на міжнародних конференціях з інтернет-маркетингу, електронної комерції, онлайн-медіа, мобільного та афілійованого маркетингу Спеціальності: розвиток бізнесу, маркетингова стратегія, розробка нових продуктів, маркетинг, керований даними, автоматизація маркетингу, аналітика великих даних, поведінковий таргетинг, programmatic buying, мобільна реклама.
Copyright © 2023 IAB Ukraine Inc. All rights reserved. IAB Privacy Policy