Цифрова індустрія функціонує без кордонів, проте український диджитал діє під час повномасштабних воєнних дій, в умовах блекаутів, обстрілів критичної інфраструктури, посилення конкуренції як за клієнтів, так і за співробітників. Чи зможе потенціал ШІ перекрити дефіцит кваліфікованого персоналу? До чого готуватись рекламодавцям, агенціям та рекламним платформам?
Генеральний партнер
Performance партнер
Data партнер
Партнер заходу
Інформаційний партнер
Інформаційна підтримка
Диджитал ММО'25
Єдиний канонічний огляд диджитал ринку, який є еталоном для рекламодавців, агенцій та інвесторів. Статистика, аналітика, тренди та прогнозу розвитку. Продукт спільної інтелектуальної роботи найбільших рекламно-комунікаційних холдингів
Кібербезпека в комунікаціях: як захистити дані бренду, кампанії та клієнтів у 2025 році
Чому кібербезпека стає ключовою потребою бізнесів в Україні. Що можна зробити вже зараз та як знівелювати плани кіберзлочинців
Брак кадрів на ринку диджитал. Як відтік кадрів вплинув на закриття вакансій? Альтернативи.
На прикладі навчального курсу спеціалістів по Ютуб, спостерігається цікавий тренд, де більш дорослі учасники навчання приходять на різні курси, щоб не лише змінити професію, а й адаптуватися до ринкових змін. Все менше молодих на ринку праці, проте є старші, готові змінюватись. Це чудова перспектива, хоч і складний процес в розвитку ринку праці.
Практичне використання AI в бізнесі: досвід агенції Inweb
ШІ як стратегічний інструмент, а не хайп
Кейси використання AI у взаємодії з клієнтами та з командою
ROI-підхід для оцінки впровадженні AI
Від автоматизації до інтуїції: що AI знає про ефективність реклами?
Новий рівень персоналізації: коли алгоритми розуміють більше за маркетолога.
Алгоритмічна прозорість: як AI формує довіру в digital-рекламі.
Людина та алгоритм: рекламні команди майбутнього.
Впровадження нових моделей продажів програматик DOOH реклами в Україні
Перша в Україні працююча справжня система программатик у DOOH
Перспективи масштабування серед операторів - Реалізація на стороні CMS та інтеграція з DMP RADARSEE
- Технічне масштабування проєкту
Продуктові рішення від Admixer Advertising powered by GoogleGenAI
Як Google AI допомогає сучасним digital-маркетологам.
ViGenAir - рішення для адаптації відеоконтенту під популярні рекламні формати (з використанням Google Vertex AI та Gemini)
BackgroundR - рішення для автоматичного створення бекграундів зображень для швидкої природньої заміни фону (з використанням Imagen від Google)
Нові часи – нові інфлюенсери
Світ інфлюенсерів змінюється: від зірок соцмереж до тих, хто справді змінює реальність. Чому важливо підтримувати лідерів думок, які надихають, а не просто розважають?
Як бренди можуть впливати на суспільство через підтримку жінок, які змінюють правила гри?
Кейси з проєкту "Люди, які змінюють все": інклюзивність у б’юті та медіа від ідеалізованих стандартів до реальних історій.
Сенсова складова бренду як вимога нової реальності
Засновниця агенції Тетяна Мокренко готова поділитися у виступі порадами щодо побудови та розвитку сенсової складової бренду, донести її важливість та продемонструвати вплив на "здоров'я", впізнаваність та імідж бренду.
Сьогодні бізнесам мало бути просто "бізнесом" та фокусуватися лише на задачах масштабування та росту. Сьогодні, аби бути успішним національним бізнесом потрібно працювати над створенням прикладних ціннісних продуктів.
Розбудова АІ орієнтованої культури в компаніях
ШI не працює в ізоляції. Його сила — у майндсеті команди. У цій доповіді розберемо, чому справжня цінність штучного інтелекту починається не з вибору інструменту, а з трансформації мислення. Базуючись на дослідженнях McKinsey, i4cp, MIT і практиках глобальних команд, говоримо про речі, які справді працюють.
CBD в Україні: новий ринок, нові виклики, нові підходи до комунікації
16 серпня 2024 в Україні набув чинності Закон про медичний канабіс. Закон запровадив саму можливість регламентації та виникнення цілого ринку – з усіма залученими виробниками, регуляторами, лікарями та протоколами.
Пропонуємо розібратись, які зміни принесла легалізація мед канабісу, чи виправдались ризики та як це вплинуло на ринок канабідіоло вмісних продуктів. А головне - як подолати виклики комунікаційників та маркетологів у цій зарегульованій ніші.
Дискусія навколо цього закону влітку зашкалювала як серед політиків, так і населення. Завдяки зусиллям української асоціації медичного канабісу, а також гравців категорії, почався бурхливий розвиток, який у підсумку за пів року сколихнув фармацевтичний ринок — від аптечних мереж з ВТМ до гігантів вітчизняного фарм. виробництва.
Smart Shopper в Україні
Сегмент Smart Shopper-ів в Україні
Як акції та знижки впливають на поведінку покупців?
Шляхи дізнавання про акції та знижки
Масштабні e-commerce рішення для складного часу: як ми створили маркетплейс BMW в Україні
Як створити єдину систему продажів для трьох брендів, інтегрувати її в бізнес-процеси та автоматизувати управління. Конкретний кейс реалізації складного технічного проєкту в нестабільних умовах.
Візуальна складова рекламних форматів як баланс для споживача та рекламодавця
Довіра і іммерсивніть сприйняття у юзера контенту
Вплив форматів на сприйняття контенту та залучення уваги
Нестандартні формати - останне вікно впливу бренду на споживача в WEB
Важливість технологічної колаборації між сайтом та adTech партнером
Інсайти VS конфіденційність: як Nexinsight та Helsi допомагають клієнтам отримати максимум від даних
Чому тема даних у фармі така чутлива?
Важливість точних, але безпечних знеособлених даних.
Технологія Data Clean Room: що це таке; можливості, порівняно з поточними рішеннями
Практичні кейси з клієнтами (паблішерами та рекламодавцями)
Маркетингові підходи до рекрутингу 47-ї бригади
Підхід до просування: в чому відмінності від класичних бізнес-підходів?
Які процеси та інструменти маркетингу дійсно ефективні для бригади?
Як ми тестували креативи?
Що після кліку?
Які плани на майбутнє? Як зараз допомогти бригаді?
User generated website - наступний крок сайтобудування
AI помічники в User centric маркетингу.
GDPR та персоналізація в ЄС. Правила та тренди.
Соцмережі та право на власний контент.
Новий погляд на старі технології, що суттєво збільшують конверсії, але 92% бізнесів їх не юзають, бо не розуміють навіщо.
Нова реальність реклами в Google Ads в епоху ШІ
ШІ-оптимізація Google Ads: масштабування ROI.
Інтеграція всіх рекламних каналів Google для досягнення максимального охоплення та конверсійного потенціалу.
Прецизійний таргетинг: мінімізація CPA.
Максимізація LTV
Воля: Human vs AI
Штучний Інтелект продовжує драйвити світ технологій та змінювати канву бізнесів, проникаючи в будь-яку індустрію.
Згенерувати презентацію, відео чи фотоконтент, опрацювати величезний масив даних, автоматизувати бухгалтерію та логістику, розробити маркетингову стратегію і персоналізувати комунікацію з клієнтами - це лише незначний перелік можливостей ШІ.
Та що відбудеться, якщо людина кине виклик рекламним АІ-інструментам? Ми перевірили це для нашого клієнта Воля.
Кейс став фіналістом Effie Awards 2024
Маркетинг більше не про “чим”, а про “як” – чому класичне мислення про інструменти обмежує
Синергія як головний ресурс – колаборації, креативні партнерства, нестандартні рішення.
Наші приклади маркетингу можливостей – кейси колаб і кампаній.
Як думати ширше? – як знаходити можливості там?
Етичний кодекс ІМ
Навіщо фармі Твітер та Телеграм
Твітер/Х та Телеграм - неочевидні соцмережі для комунікації фармбренду. Укртві-простір захопили: Маслотом, Розетка та Укрпошта — і регулярно розривають ефір своїми постами. А у Телеграм особливо популярні канали відомих політиків, новинних та лайфстайлових авторів. Тож як використати ці мережі та достукатись до своєї аудиторії, якщо ти фармбренд?
Поділимось своїм досвідом - прикладом Дарниці, яка змогла зацікавити, та продовжує нарощувати спільноту у Телеграмі та Твітері. Розповімо, як ми шукали інсайт, як використали його в контент-стратегії, а також, як побудували промо.
Як маштабувати результати в SEO в умовах сталого ринку та обмеженного ресурсу. Практичні кроки по зростанню на 100% - кейс Київстар ТБ
SEO проти піратського контенту може бути ефективним. Підтвердження - кейс Webpromo для Київстар ТБ. Протягом 2023 року, коли не було кінопрем`єр, кількість користувачів Київстар ТБ суттєво зменшилась. На початок 2024 року відвідуваність сайту впала майже 400%.
Культура споживання платного контенту в Україні тільки розвивається. Команда SEO Webpromo запропонувала зробити ставку на SEO-просуванні по небрендовим запитам, щоби конкурувати із піратськими сайтами.
В результаті за вісім місяців середньомісячна кількість відвідувачів з небрендових запитів зросла на 656%. Більш детально про те, які інструменти були задіяні, як спільно працювали команди агентства і клієнта – у доповіді CEO Webpromo Юрія Копишинського та керівника SEO-напрямку Київстар Миколи Шокіна.
Як ефективно використати Twitch, щоб залучити молоду аудиторію для бренда
Copyright © 2025 IAB Ukraine Inc. All rights reserved.
IAB Privacy Policy