logo

Запис вебінару

Що ви дізнаєтесь про інструменти Mobile?


1

Які особливості мобільної реклами

2

Мобільний інвентар та взаємодія з ним користувача

3

Інструменти Mobile та їх використання

4

Кейси від UaMobile.net, RadASO, MixDigital, Web-promo, Sasquatch, Promodo

Спікери презентаційної частини


СЕО, UaMobile.net

Фаундер першої української мобільної рекламної мережі, Олена має понад 20 років підприємницького досвіду. В минулому працювала над створенням 9 успішних проєктів, які стимулювали розвиток ринку в деяких областях: мобільний маркетинг (UaMobile), розвиток ІТ (Saksonia), медіа (MyTV.global), edutainment (ADDRIVE, COOLSCHOOL), soft навички та професійна конференція (UADIGITALS, ТОПМЕНЕДЖМЕНТ, Київський міський фестиваль), середовище (Безбар’єрний Київ).

Експерт з маркетингу мобільних застосунків, спеціалізується на ASO (App Store Optimization), UA (User Acquisition) та App Localization. Член комітету Mobile в IAB Ukraine.

Запрошені представники компаній


PPC&Programmatic Team Lead, MixDigital

Team Lead Performance команди у MixDigital. Має більше як 6 років досвіду у роботі з lead generation, e-commerce та app installs кампаніями у різних нішах на ринку України та міжнародних ринках.
Шанує та наслідує DataDriven підхід до аналізу кампаній та побудови стратегії просування.

керівник відділу CRO & Analytics, Webpromo

У сфері інтернет-маркетингу працює з 2008 року. Експерт з юзабіліті, куратор курсу "Спеціаліст з інтернет-маркетингу", лектор курсів "Веб-аналітика", "Директор по інтернет-маркетингу". Працював з великими клієнтами: Auchan, Укрсиббанк, Leroy Merlin, Coral Travel та інші. Є автором статей з інтернет-маркетингу у блозі Webpromo.

CEO, Sasquatch Digital

Має понад 25 років досвіду роботи в рекламі, в тому числі на посадах маркетинг-директора. Протягом останніх 12 років очолює компанію Sasquatch Digital — одну з перших SMM-агенцій України, клієнтами якої у різні роки були такі бренди, як Nike, АТБ, Viber, WOG, Хортиця, Philips, Укрбуд, 1+1, Jägermeister, Ощадбанк.

У різні роки був членом журі таких фестивалів та конкурсів, як Effie, X-RAY Marketing Awards, DGTL STAR MRTH і Web Awards UA.

Head of User Acquisition for Mobile Apps and ASO, Promodo

В інтернет-маркетингу з 2012, в мобайл-просуванні — понад 4 роки. Брала участь у розробці стратегії просування застосунків топових українських та закордонних брендів: monobank, INTERTOP, Leobank, Dine4Fit тощо. У 2022 агенція Promodo стала фіналістом Google Premier Partner Awards у категорії App Growth.

Залишились питання по інструментам Mobile?


Приймай участь у вебінарі 

Copyright © 2022 IAB Ukraine Inc. All rights reserved.