logo

Що ви дізнаєтесь?


1

Що таке Маркетинг-Мікс моделювання?

2

Як МММ може бути корисним для бізнесу та які має обмеження?

3

Як працює МММ та які результати можна отримати

4

Кроки, щоб почати проєкт, та екосистема МММ

Модератор


Сhief Operations Oficer, iProspect Ukraine

 

З 2012 року працює в маркетингу та комунікаціях, переважно великого B2B бізнесу.
Ключова експертиза – е-com, performance маркетинг, клієнтські відносини, розбудова й масштабування процесів та команд як на стороні клієнта, так і агенцій.
Lean практик та послідовник ціннісного підходу.

Спікери


Chief Data Scientist, RAZOM GROUP

Провідний спеціаліст з Data Science та економетричного
моделювання. Керівник MAD LAB — аналітичного юніту RAZOM GROUP, що створює data-based рішення, а також розробляє продукти і сервіси безпосередньо під
потреби клієнтів для забезпечення комплексного супроводу бізнесу. Має 10-річний досвід роботи з Data Science, 8 з яких в сфері медіа та маркетингу. Реалізувала більше 100 успішних проектів з математичного моделювання та машинного навчання для українських та міжнародних клієнтів в ключових категоріях ринку, а саме: фармацевтична індустрія, офлайн та онлайн ритейл, FMCG, телеком, фінанси та
e-commerce. У 2019 році команда Яни здобула бронзову нагороду на WARC Media Awards в категорії «Best Use of Data», що свідчить про визнання ефективності Data Science на міжнародній арені. Цьогоріч захистила дисертацію доктора філософії та здобула ступінь PhD з Економіки.

Chief Strategy and Marketing Officer в Admixer Advertising

Має 15-річний досвід роботи в рекламному бізнесі, на посадах з управління, стратегічного розвитку та лідерства. Має багатосторонній досвід як в міжнародних компаніях, так і у стартапах. На поточний час займає посаду Chief Strategy and Marketing Officer в Admixer Advertising, на якій відіграє ключову роль в компанії у стратегічному плануванні, розвитку партнерських відносин, керуванні маркетинговими ініціативами та впровадженні трансформаційних ініціатив основаних на даних. На своїх попередніх ролях Ірина була відповідальною за керівництво маркетинговою діяльністю, розвитком великих рекламних акаунтів та міжнародних продуктів, включаючи розробку go-to-market стратегій, розвиток бізнесу, впровадження аналітичних рішень. Cтупінь MsBA у маркетингу від University of Stavanger BusinessSchool дає можливість Ірині ефективно поєднувати провідну академічну базу з професійним зростанням в індустрії. 

Industry manager в Google

 

Під час швидких змін в екосистемі вимірювання, які відбуваються останні 3 роки Кирило працює в Google і намагається допомогти українському бізнесу адаптуватися до змін та отримати максимальну ефективність від Google рішень для вимірювання та реклами. Також Кирило є активним учасником комітета DATA IAB Ukraine. Досвід який був отриманий за останні 10 років в агенції інтернет маркетингу та на стороні клієнта, дозволяє знаходити та відстоювати інтереси всіх сторін.

Data Sciences Director в Publicis Groupe

Більше 12 років досвіду у медіарекламі та роботі з даними. 
Розбудовує практику Data Science, що надає послуги з обробки даних, аналітики та досліджень усім клієнтам агенцій Publicis Groupe Ukraine. А також спеціалізується на створені баз даних та автоматизації процесів, що дозволяє покращувати сервіси, які надають медійні агенції Publicis Groupe Ukraine. Серед реалізованих проектів – якісні, кількісні та економетричні дослідження для Київстар, Sandoz, TCCC (Coca-Cola), Lenovo, ARX (AXA), Nestle, L’Oreal та інших. 
Серед нещодавніх проектів - виведення in-house міжнародного комплексного дослідження PACE panel в Україні на регулярну щорічну основу.

Senior Data Scientist, Publicis Groupe Ukraine

Більше 5 років досвіду у аналітиці та бренд-маркетингу. 
Очолює напрямок економетричного моделювання Data Science Publicis Groupe Ukraine, що надає клієнтам групи послуги повного циклу побудови статистичних моделей за допомогою регресійного аналізу на основі машинного навчання. Спеціалізується на аналізі бізнес-показників та розробці спеціалізованих моделей для визначення впливу медіа, оцінки ефективності реклами та інших бізнес-активностей, а також оптимізації медіа бюджетів та сплітів для максимізації бізнес результатів клієнтів.

У її портфоліо понад 15 економетричних моделей як для топових українських рекламодавців, так і для клієнтів з Європи у FMCG, Retail, Pharma та Telecom категоріях. 

Залишились питання?


Приймай участь у вебінарі та постав запитання експертам.

Організатори та партнери


Організатор

Генеральний медіа партнер

Стратегічний партнер

Маркетинг партнер

Інформаційний партнер

Інформаційний партнер

Інформаційний партнер

Інформаційний партнер

Креативний партнер

Креативний партнер

Технічний партнер

Copyright © 2024 IAB Ukraine Inc. All rights reserved. IAB Privacy Policy
 

Please wait