Прямий ефір з теми "Медіа стандарт чи верифікований список паблішерів: шлях України" за участю представників платформ, рекламодавців, аудиторів, паблішерів.
Про досвід інших країн, експертна думка паблішерів, платформ, рекламодавців та агентств, чи потрібен українському ринку верифікований список паблішерів — всі ці та інші питання обговорять учасники круглого столу
Засновник та директор «РБК-Україна». Засновник хостингової компанії «Українські бізнес-технології». Перші прибутки від бізнесу інвестував у банерну систему «MBN», що швидко стала однією з найуспішніших у країні. Разом із В. Шульцем та з «РБК» заснував інформаційне агентство «РБК-Україна», яке згодом вийшло зі складу «РБК», а пізніше повністю перейшло під його контроль. Вийшовши з «MBN», Йосип заснував товарно-новинну платформу «Traffim», яку залишив майже через 9 років, щоб сконцентруватися на розвитку ІА «РБК-Україна». Під його керівництвом ресурс перетворився на найвідвідуваніше українське інтернет-видання (данні Gemius за лютий 2020 року).
Має більш ніж 12-річний досвід у стратегічному маркетингу. Починав свою кар'єру в креативних і медійних агентствах; працював на стороні медіа, а також займався розвитком FMCG-брендів. Потім перейшов в рекламну індустрію, де обіймав посаду віцепрезидента з маркетингу в VertaMedia та Adtelligent Inc. Микола захоплюється цифровим маркетингом та інноваційними підходами в рекламі. Запустив понад десять AdTech/MarTech проєктів в Україні, США, Європі та Ізраїлі. Проєкти, над якими він працював, отримали численні нагороди.
Медіа і комунікаційна експертка з досвідом понад 18 років, авторка першого підходу до оцінки інтернет ринку, член наглядової ради ВРК, в минулому CEO full service digital агентства adpro, COO razom communications. Сертифікована консультантка по методології Іцхака Адізеса. Авторка понад 20 онлайн курсів та тренінгів.
На ринку інтернет реклами з 2007р., останні 10 років розвиває послугу Діджитал Аудиту на ринках України, Білорусі, Молдови та Азії. До приходу в аудит працював на стороні рекламних агенцій. Напрямки роботи акумулюють експертизу з медіа планування і баінгу, для локальних та глобальних брендів. В аудиті велику увагу приділяють аналізу якості закупленого інвентарю, базуючись на інструментах: Campaign Manager, Google Ads, DV360, Facebook і т.д.
В рамках Аудиту виконує супровід на всіх етапах Діджитал кампаній для кліентів ринку Східної Європи та Центральної Азії. Раніше займав посади Head of Digital Media Planning у Sigma Digital, Digital Media Planner в Amplifi Ukraine. Проводив лекції с медіа планування та разміщення в Інтернеті. Досвід з систематизації та оптимізації систем аналізу та планування.
Понад 12 років досвіду роботи у digital маркетингу.
Працював у великих міжнародних рекламних холдингах та локальних digital агенціях: Aegis Media (Adpro Isobar, Carat), ADV Group (Initiative), IPlace, Postmen. Брав участь у розробці digital стратегії великих брендів: PZU, Asus, Philips, Kyivstar, ARKO, Electrolux. З 2020 року Digital Manager у фармацевтичній компанії KRKA.
Бери участь у вебінарі та постав запитання професійним експертам
Copyright © 2021 IAB Ukraine Inc. All rights reserved.