logo

Що ви дізнаєтесь?


1

Чи дійсно performance-маркетинг є універсальним інструментом для всіх каналів

2

Як вимірювати обсяг категорії та що важливо релкамодавцям в тендерах

3

Як вимірювати ефективність кампаній

4

  Проблема нестачі кадрів у сфері перформансу та можливі сценарії вирішення цієї проблеми

5

Які стратегії performance-маркетингу залишаться актуальними у найближчі роки

6

Партнерства, сертифікації, бізнес кейси - як Україна виглядає на фоні світу

Модераторка


Медіа та комунікаційна експертка з досвідом понад 20 років, авторка першого підходу до оцінки інтернет ринку, членкиня наглядової ради ВРК, в минулому CEO full digital агенства adpro, COO razom communications. Сертифікована консультантка по ідеології Іцхака Адізеса. Авторка понад 20 онлайн курсів та тренінгів.

Учасники


CEO iProspect Ukraine

Директорка міжнародної диджитал-маркетинг агенції iProspect Ukraine.

В агентському бізнесі вже майже 10 років. В iProspect розпочала кар’єру акаунт-менеджером, а вже за 3 роки очолила компанію. Серед клієнтів агенції є lifecell, Mastercard, NESTLE, Toyota, SEB Group, British American Tobacco, Fora, Bayer, Danone та інші. iProspect щорічно входить в рейтинги найкращих у галузі за версією IAB Ukraine та є сертифікованим партнером Google та Meta

Head of PPC Department в Netpeak Ukraine

Має більше 18-ти років досвіду в digital маркетингу . За цей час пройшов професійний шлях від модератора оголошень на рівні системи контекстної реклами до директора маркетингу на стороні продукту . Більше, ніж 10 років пропрацював на боці агентств: має досвід роботи з майже усіма нішами та масштабами клієнтського бізнесу (від малих компаній до майже усіх з ТОП-10 українських рекламодавців). Створював та реалізовував комплексні стратегії для клієнтів. Любить свою сім'ю, кота, Excel та дані

CEO агенції диджитал-маркетингу Webpromo

В інтернет-маркетингу більше 15 років, майже від самого зародження цього напрямку в Україні. На різних етапах свого карʼєрного росту особисто брав участь в просуванні таких брендів, як: Нова Пошта, Ощадбанк, Воля, Mercedes-Benz, Укрсиббанк, Лівий Берег, OBOZREVATEL та багатьох інших. З 2021 року Webpromo співпрацює з Міністерством цифрової трансформації та Київською школою економіки, разом диджиталізуємо український бізнес з моєю командою. У 2024 році агенція потрапила в рейтинг 250 компаній, що найбільш динамічно розвиваються серед середнього бізнесу за версією Forbes В портфелі нашої компанії — 30 клієнтів, які входять в рейтинг ТОП-100 Forbes Україна. І найголовніше досягнення — незмінна протягом 15 років репутація надійного партнера з інтернет-маркетингу для кращих компаній України

Managing Director Performics Ukraine

Має 15 років досвіду в напрямках Digital/Performance/Growth Marketing, Product Management, E-Commerce та Data Science. За ці роки запустив десятки диджитал-продуктів та проєктів для брендів-лідерів у своїх категоріях. Обіймав топові позиції у великих компаніях – Digital Marketing Director Фокстрот, Chief Digital Officer Київстар, а також Head of Product у стартапі Dmarket, міжнародному маркетплейсі для геймерів. У Performics Ukraine разом з командою допомагає великим бізнесам зростати у диджитал-середовищі та досягати високих показників ефективності завдяки перформанс-інструментам та аналітиці. Впровадив у команді agile-методології управління проєктами та модель iteration growth. Спеціалізується на комплексних перформанс-маркетинг стратегіях й імплементації інтеграційних рішень з використанням різних баз даних та ML/АІ. Цікавиться диджитал-технологіями, ШІ, фотографією, любить сарказм та іронію, вболіває за Динамо Київ та Реал Мадрид

Executive Director Promodo

В digital 15 років. На всьому шляху працюю з топ-гравцями ринку України. Агенція Promodo роки поспіль №1 в рейтингу Performance Marketing агенцій України та входить в топ найбільш агенцій центральної і східної Європи. Професійні інтереси: лідерство, стратегія, масштабування бізнесу 

У диджитал-маркетингу з 2017 року. Починав як PPC-фахівець в Inweb. Працював у «Цитрусі» та європейських стартапах як PPC Manager. У 2018 році обіймав посаду Head of PPC в Inweb та за 4 роки побудував відділ PPC майже з нуля. З 2018 по 2022 був спікером на офлайн та онлайн-конференціях диджитал-маркетингу. У 2022 став автором курсу по PPC на платформі skillsetter.io. З 2022 року обіймає посаду CEO агенції digital-маркетингу Inweb. За 2023 рік штат компанії виріс на 55%, а дохід — на 82%. У 2024 Inweb увійшла до списку Forbes NEXT 250, шортлист Effie Awords Ukraine та у топ декількох категорій серед компаній України за рейтингом роботодавців DOU.

Директор MixDigital

Керує агенцією MixDigital, яка другий рік поспіль очолює рейтинг IAB Ukraine у категорії Media. Медіаексперт, фахівець у галузі маркетингу, інтернет реклами та digital загалом. Понад 17 років досвіду управління бізнесом. Досвід кризового менеджменту, організації планування, бізнес-аналізу, управління змінами та втіленням інновацій . Член правління та заступник голови комітету Стандартів у IAB Ukraine

Залишились питання?


Бери участь в етері та постав питання експертам.

Генеральний партнер


Партнери


Copyright © 2025 IAB Ukraine Inc. All rights reserved. IAB Privacy Policy
 

Please wait