logo

Що ви дізнаєтесь?


1

Втрати та здобутки диджитал галузі на другому році війни

2

Як відновлювались окремі напрями цифрової реклами та послуг, досвід сегментів ринку: міжнародні та локальні агенції, видавці, платформи, сервіси

3

Які управлінські задачі постають перед керівниками, чим вони відрізняються від минулорічних

4

Велике повернення кадрів чи великий Вихід?

5

Ре-фокусування бізнесів на локальний чи глобальні ринки

6

З якими задачами входимо в 2024 рік?

7

Прогнози розвитку галузі за напрямками

Модераторка


Медіа і комунікаційна експертка з досвідом понад 18 років, авторка першого підходу до оцінки інтернет ринку, член наглядової ради ВРК, в минулому CEO full digital агенства adpro, COO razom communications. Сертифікована консультантка по ідеології Іцхака Адізеса. Авторка понад 20 онлайн курсів та тренінгів.

Спікери


Виконавчий директор суспільно-політичного інтернет-ЗМІ «Українська правда»

Медіаменеджер та експерт з розвитку медійних проектів з 15-річним досвідом. Останні 2 роки очолює одне з найбільших українських новинних видань "Українську правду" як виконавчий директор, а також співпрацює з Media Development Foundation як ключовий експерт та ментор в акселераторних програмах для незалежних локальних видань. До цього працював на редакційних та продуктових посадах в таких компаніях як Суспільне, Tribuna Digital, Genesis, BBC та Інтерфакс-Україна. Як медіаменеджер, видавець та консультант співпрацював з нішевими виданнями Bit.ua, Telegraf.Design, Vector та Амнезія

Ключовий експерт медіапланування та закупівель. Побудувала систему digital-закупівель реклами та навчила понад два десятки media-фахівців та фахівців з інтернет-закупівель. Створила систему media-обслуговування глобальних інтернет-клієнтів за міжнародними стандартами.

В інтернет-маркетингу більше 14 років. Майже з початку зародження цього напрямку на теренах рідної України. Проходячи шлях розвитку, я особисто приймав участь в просуванні таких проєктів, як Ашан, Нова Пошта, Укрсіббанк, УНН, Лівий Берег, Обозреватель та багатьох інших. З 2021 року активно працюємо з Мінцифрою та Київською школою економіки, діджиталізуємо український бізнес з моєю командою Webpromo. В портфелі нашої компанії — 30 клієнтів, які входять в рейтинг ТОП-100 Forbes Україна, а найголовніше досягнення — незмінна протягом 14 років репутація надійного партнера з інтернет-маркетингу для кращих компаній України.

Має більш ніж 12-річний досвід у стратегічному маркетингу. Починав свою кар'єру в креативних і медійних агентствах; працював на стороні медіа, а також займався розвитком FMCG-брендів. Потім перейшов в рекламну індустрію, де обіймав посаду віцепрезидента з маркетингу в VertaMedia та Adtelligent Inc. Захоплюється цифровим маркетингом та інноваційними підходами в рекламі. Запустив понад десять AdTech/MarTech проєктів в Україні, США, Європі та Ізраїлі. Проєкти, над якими він працював, отримали численні нагороди.

Owner & Chief Executive Officer New Strategies

Досвід робіт у рекламі: 13 років. Основні напрямки діяльності та експертизи – управління проектами та організація процесів, клієнтський сервіс, продажі, аналітика та стратегія, нетворкнінг, управління персоналом, контроль фінансових потоків. Хобі: вивчення та застосування нейромереж Розроблено та впроваджено проекти для наступних компаній: Henkel, Herbalife, Vitmark, Reeva Food, Microsoft, Bunge, Nestle, Unilever, LVMH, Bonduelle, Danone, MHP, J&J, BAT. 

Директор PMX Publicis Groupe Ukraine

20 років у рекламі, з них 17 – у рекламних агенціях. Досвід у всіх медіа, стратегічному та тактичному плануванні, управлінні командами. Клієнти: Procter & Gamble, SAMSUNG, Coca-Cola, Київстар, Mondelez, AVON, B&H Distribution, Sandoz, GSK та інші.

Засновниця VIVID brand content hub

Наталія має понад 14 років досвіду у рекламній індустрії. З 2012 по 2018 рік очолювала відділ зі створення бренд контенту в Admixer Advertising, де реалізувала безліч нестандартних проєктів для клієнтів. А 5 років тому заснувала хаб зі створення бренд контенту VIVID. З жовтня 2020 року Наталія стала заступницею Комітету з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна, і разом з експертами індустрії активно працює над розвитком цього напрямку в Україні. А вже цього року була обрана Головою Комітету з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна. В її портфоліо сотні різноманітних проєктів та активацій для найкрупніших рекламодавців: PepsiCo, Carlsberg, Mercedes-Benz, Bionorica, Sony Polska, Orange Flex та ін. 

Chief Strategy and Marketing Officer в Admixer Advertising 

Має 15-річний досвід роботи в рекламному бізнесі, на посадах з управління, стратегічного розвитку та лідерства. Має багатосторонній досвід як в міжнародних компаніях, так і у стартапах. На поточний час займає посаду Chief Strategy and Marketing Officer в Admixer Advertising, на якій відіграє ключову роль в компанії у стратегічному плануванні, розвитку партнерських відносин, керуванні маркетинговими ініціативами та впровадженні трансформаційних ініціатив основаних на даних. На своїх попередніх ролях Ірина була відповідальною за керівництво маркетинговою діяльністю, розвитком великих рекламних акаунтів та міжнародних продуктів, включаючи розробку go-to-market стратегій, розвиток бізнесу, впровадження аналітичних рішень. Cтупінь MsBA у маркетингу від University of Stavanger BusinessSchool дає можливість Ірині ефективно поєднувати провідну академічну базу з професійним зростанням в індустрії.

Директорка Fusify, найновітнішої технологічної медіа-платформи Експерт у діджітал-комунікаціях, з 15-ти річнім досвідом. Має досвід роботи як на стороні агенціі так і на стороні паблішера. Працювала СОО у одній з найбільшіх діджітал агенцій AdPro/Isobar. Трансформувала коммерційній відділ UMHdigital. Завжди націлена на результат для бізнесу 

Засновниця креативного діджитал агентства CF.Digital, голова правління Digital Developers Committee, член наглядової ради ВРК

Вже більше 20 років я занурена в маркетинг, діджитал та технології. Побудувала професійну та ефективну команду, що спеціалізується на креативних діджитал центрованих проектах та цифровій розробці. Вважаю, що окрім бізнес діяльності відповідальність кожного лідера - це розвиток своєї індустрії на ринку, тому і очолюю напрямок цифрової розробки в ВРК та IAB. Зараз навчаюсь на магістерській програмі в університеті Лондона за напрямом Брендинг Територій і сподіваюсь, що скоро зможу застосувати ці знання на практиці для свого рідного міста та країни.

Chief Executive Officer, OMD OM Group

У серпні 2023 року Оксана зайняла посаду CEO в ОMD OM Group, що є лідером рекламного медійного ринку.  
 Має вищу економічну освіту, але 19 років успішного досвіду у рекламній індустрії на керівних посадах на боці клієнтів, ТБ каналів і рекламних агенцій перетворились не просто в сильну експертизу, але й у пристрасть і справжню любов до справи, що надихає і рухає  вперед.  
Оксана вже не уявляє себе поза рекламним ринком, бо головною місією вважає — робити клієнтів щасливими, а їх бізнеси прибутковими. Попереду перед собою і компанією OMD має великі плани і позитивні зміни.  
 В групі OMD Оксана вже більше 10 років, де успішно керувала закупками на позиції Trading Director, надаючи клієнтам ефективні крос-канальні рішення.  
 Окремо пишається створенням і розвитком потужного напрямку інтеграційних проектів, де разом з командою реалізувала багато успішних кейсів для найкрупніших клієнтів: PepsiCo, McDonald’s, ATB, Нова Пошта, Philips, Sanofi, Henkel, Mars та ін.

Залишились питання?


Приймай участь у вебінарі та постав запитання експертам.

Copyright © 2023 IAB Ukraine Inc. All rights reserved. IAB Privacy Policy
 

Please wait