Цифрова індустрія функціонує без кордонів, проте український диджитал діє під час повномасштабних воєнних дій, в умовах блекаутів, обстрілів критичної інфраструктури, посилення конкуренції як за клієнтів, так і за співробітників. Чи зможе потенціал ШІ перекрити дефіцит кваліфікованого персоналу? До чого готуватись рекламодавцям, агенціям та рекламним платформам?
Від пасивного перегляду до активної участі: Інтерактивні рішення Megogo в CTV
Кейси інтерактивної реклами на Megogo. Приклади інтерактивних елементів у спорт-трансляціях, збір даних через опитування та голосування в шоу. Вплив інтерактивності на залученість та ефективність рекламних кампаній
Дані як Стратегія: Запуск власної DMP та збір унікальних даних для оптимізації рекламних кампаній
Підхід до роботи з даними, що включає старт збору власної унікальної дати та запуск Data Management Platform (DMP). Зосередження на процесах отримання цих даних через інтерактивні формати та опитування
Роль VOD платформ та FAST каналів у сучасному медіа-міксі в умовах фрагментованого медіаспоживання
Сучасні медіа-аудиторії дедалі більше фрагментовані між різними платформами та пристроями. Це створює виклик для брендів і медіапланерів у пошуку ефективних рішень для побудови якісного контакту та переходу від бі-медійниго планування до сучасного медіа міксу. У цих умовах роль VOD-платформ (Video on Demand) та FAST-каналів (Free Ad-Supported Streaming TV) стає дедалі більш значущою, на фоні падіння традиційних медіа каналів
Аудит OTT/CTV: Від хаосу до стандарту
Ринок OTT/CTV в Україні досі живе за різними правилами: терміни, метрики, підходи до оцінки - все залежить від того, хто рахує. Ми поговоримо про типові викривлення в даних, проблеми доступності метрик і ключові виклики, з якими стикається медіа аудит
Вплив реклами CTV на загальні результати рекламної кампанії
Як CTV-реклама здатна підсилити загальну ефективність рекламної кампанії: результати A/B-тесту у фармацевтичному сегменті
CTV-реклама: як глобальні тренди змінюють локальні стратегії
Підйом CTV - це не лише про технології, а й про нову логіку споживання контенту. Що це означає для ринку і рекламодавців?
Велика гра унікалів: як перейти від гучних показників до реального ефекту
Проблема нестабільності унікала в рамках однієї платформи
Проблема дублювання аудиторої на різних платформах
Варіанти вирішення і наш досвід
Поведінковий таргетинг в CTV
Використання патернів в CTV, сценарії отримання даних в CTV, що можна розгледіти зза екрану
Тренди споживання контенту в ОТТ сегменті Україні
Майбутнє відеоспоживання — за OTT. Глядачі дедалі частіше обирають онлайн-сервіси навіть на великих екранах, витісняючи старі форми отримання контенту
Медіа-мікс під тиском змін: чому ОТТ став більше, ніж просто ще один канал
Останні зміни в українському ОТТ середовищі
Як поява монетизації змінила поведінку ТБ споживачів
Невже все буде FAST?
Дослідження дивлення різних каналів підштовхує до неоднозначних висновків
Digital TV: Новий стовп у медіаміксі бренду
Digital TV ефективно доповнює сучасний медіамікс, поєднуючи точність діджиталу з масштабом класичного телебачення. Завдяки адресному таргетингу, гнучкості закупівель і вимірюваності результатів, Digital TV відкриває нові можливості для побудови бренду, зростання охоплення та підвищення ефективності інвестицій у медіа
Copyright © 2025 IAB Ukraine Inc. All rights reserved.
IAB Privacy Policy