СпікериТеми виступівДоступ вільний

Телебачення новітнього часу в 2025: CTV/OTT, FAST КАНАЛИ, VIDEO CONTENT

  Цифрова індустрія функціонує без кордонів, проте український диджитал діє під час повномасштабних воєнних дій, в умовах блекаутів, обстрілів критичної інфраструктури, посилення конкуренції як за клієнтів, так і за співробітників. Чи зможе потенціал ШІ перекрити дефіцит кваліфікованого персоналу? До чого готуватись рекламодавцям, агенціям та рекламним платформам?

Генеральний партнер

Ведуча


Модераторка


Chief Executive Officer, OMD Group

Спікери


Комерційний директор, Megogo

Strategy & Planning Director, RAZOM group

Директор, Vidzone

Молодший партнер, Kwendi Media Audit

Заступник комерційного директора 1+1 media, керівник відділу продажу реклами на Київстар ТБ 

Senior Client Service Manager GMP в Admixer Advertising

Head of client service в Admixer Advertising

Керуючий партнер, Stream media

Директор, Adaptek (adaptek.tv)

Керівник медіа-дослідницької компанії B.O.Y. Research

Head of digital Media Promodo

Client Service Director у EssenceMediacom Ukraine

Медіа директор, MixDigital Ukraine

Теми виступів


Від пасивного перегляду до активної участі: Інтерактивні рішення Megogo в CTV


Кейси інтерактивної реклами на Megogo. Приклади інтерактивних елементів у спорт-трансляціях, збір даних через опитування та голосування в шоу. Вплив інтерактивності на залученість та ефективність рекламних кампаній

Дані як Стратегія: Запуск власної DMP та збір унікальних даних для оптимізації рекламних кампаній


Підхід до роботи з даними, що включає старт збору власної унікальної дати та запуск Data Management Platform (DMP). Зосередження на процесах отримання цих даних через інтерактивні формати та опитування

Роль VOD платформ та FAST каналів у сучасному медіа-міксі в умовах фрагментованого медіаспоживання


Сучасні медіа-аудиторії дедалі більше фрагментовані між різними платформами та пристроями. Це створює виклик для брендів і медіапланерів у пошуку ефективних рішень для побудови якісного контакту та переходу від бі-медійниго планування до сучасного медіа міксу. У цих умовах роль VOD-платформ (Video on Demand) та FAST-каналів (Free Ad-Supported Streaming TV) стає дедалі більш значущою, на фоні падіння традиційних медіа каналів

Аудит OTT/CTV: Від хаосу до стандарту


Ринок OTT/CTV в Україні досі живе за різними правилами: терміни, метрики, підходи до оцінки - все залежить від того, хто рахує. Ми поговоримо про типові викривлення в даних, проблеми доступності метрик і ключові виклики, з якими стикається медіа аудит

Вплив реклами CTV на загальні результати рекламної кампанії


Як CTV-реклама здатна підсилити загальну ефективність рекламної кампанії: результати A/B-тесту у фармацевтичному сегменті

CTV-реклама: як глобальні тренди змінюють локальні стратегії


Підйом CTV - це не лише про технології, а й про нову логіку споживання контенту. Що це означає для ринку і рекламодавців?

Велика гра унікалів: як перейти від гучних показників до реального ефекту


Проблема нестабільності унікала в рамках однієї платформи 

Проблема дублювання аудиторої на різних платформах 

Варіанти вирішення і наш досвід

Поведінковий таргетинг в CTV


Використання патернів в CTV, сценарії отримання даних в CTV, що можна розгледіти зза екрану

Тренди споживання контенту в ОТТ сегменті Україні


Майбутнє відеоспоживання — за OTT. Глядачі дедалі частіше обирають онлайн-сервіси навіть на великих екранах, витісняючи старі форми отримання контенту

Медіа-мікс під тиском змін: чому ОТТ став більше, ніж просто ще один канал


Останні зміни в українському ОТТ середовищі


Як поява монетизації змінила поведінку ТБ споживачів

Невже все буде FAST?


Дослідження дивлення різних каналів підштовхує до неоднозначних висновків

Digital TV: Новий стовп у медіаміксі бренду


Digital TV ефективно доповнює сучасний медіамікс, поєднуючи точність діджиталу з масштабом класичного телебачення. Завдяки адресному таргетингу, гнучкості закупівель і вимірюваності результатів, Digital TV відкриває нові можливості для побудови бренду, зростання охоплення та підвищення ефективності інвестицій у медіа

Партнери


Зареєструватися


З будь-якими питаннями щодо заходу, звертайтесь на пошту або за номером телефону

anastasiia.halytska-shevchuk@iab.com.ua

+380 93 711 12 73

Ім'я*
Прізвище*
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Copyright © 2025 IAB Ukraine Inc. All rights reserved.
IAB Privacy Policy

Please wait