СпікериТеми виступівДоступ вільний

Телебачення новітнього часу в 2025: CTV/OTT, FAST КАНАЛИ, VIDEO CONTENT

  Світ відеореклами стрімко змінюється. Нові формати, платформи та моделі споживання відео, вимирювання аудиторії та ефективності кампаній потребують регулярного оновлення, і саме про це ми говоритимемо під час онлайн-конференції.

OTT, CTV, FAST канали, video content є невід'ємними складовими сучасних рекламних кампаній. У центрі уваги - інноваційні продукти CTV, інтерактивні кейси, поведінковий таргетинг і можливості персоналізації. Обговоримо, як змінюється роль новітнього телебачення у медіаміксі, як агенції адаптують стратегії відео+ТБ та які нові підходи до оцінки ефективності, технометрії, вимірювань та аналітьики стають актуальними вже сьогодні.

Це подія для тих, хто хоче оперативно та сконцентровано отримати всю важливу інформацію щодо інструментів телебачення новітнього часу в 2025 році.

Генеральний партнер

Ведуча


Модераторка


Chief Executive Officer, OMD Group

Спікери


Комерційний директор, Megogo

Strategy & Planning Director, RAZOM group

Директор, Vidzone

Молодший партнер, Kwendi Media Audit

Заступник комерційного директора 1+1 media, керівник відділу продажу реклами на Київстар ТБ 

Senior Client Service Manager GMP в Admixer Advertising

Head of client service в Admixer Advertising

Керуючий партнер, Stream media

Директор, Adaptek (adaptek.tv)

Керівник медіа-дослідницької компанії B.O.Y. Research

Head of digital Media Promodo

Client Service Director у EssenceMediacom Ukraine

Медіа директор, MixDigital Ukraine

Теми виступів


Від пасивного перегляду до активної участі: Інтерактивні рішення Megogo в CTV


Кейси інтерактивної реклами на Megogo. Приклади інтерактивних елементів у спорт-трансляціях, збір даних через опитування та голосування в шоу. Вплив інтерактивності на залученість та ефективність рекламних кампаній

Дані як Стратегія: Запуск власної DMP та збір унікальних даних для оптимізації рекламних кампаній


Підхід до роботи з даними, що включає старт збору власної унікальної дати та запуск Data Management Platform (DMP). Зосередження на процесах отримання цих даних через інтерактивні формати та опитування

Роль VOD платформ та FAST каналів у сучасному медіа-міксі в умовах фрагментованого медіаспоживання


Сучасні медіа-аудиторії дедалі більше фрагментовані між різними платформами та пристроями. Це створює виклик для брендів і медіапланерів у пошуку ефективних рішень для побудови якісного контакту та переходу від бі-медійниго планування до сучасного медіа міксу. У цих умовах роль VOD-платформ (Video on Demand) та FAST-каналів (Free Ad-Supported Streaming TV) стає дедалі більш значущою, на фоні падіння традиційних медіа каналів

Аудит OTT/CTV: Від хаосу до стандарту


Ринок OTT/CTV в Україні досі живе за різними правилами: терміни, метрики, підходи до оцінки - все залежить від того, хто рахує. Ми поговоримо про типові викривлення в даних, проблеми доступності метрик і ключові виклики, з якими стикається медіа аудит

Вплив реклами CTV на загальні результати рекламної кампанії


Як CTV-реклама здатна підсилити загальну ефективність рекламної кампанії: результати A/B-тесту у фармацевтичному сегменті

CTV-реклама: як глобальні тренди змінюють локальні стратегії


Підйом CTV - це не лише про технології, а й про нову логіку споживання контенту. Що це означає для ринку і рекламодавців?

Велика гра унікалів: як перейти від гучних показників до реального ефекту


Проблема нестабільності унікала в рамках однієї платформи 

Проблема дублювання аудиторої на різних платформах 

Варіанти вирішення і наш досвід

Поведінковий таргетинг в CTV


Використання патернів в CTV, сценарії отримання даних в CTV, що можна розгледіти зза екрану

Тренди споживання контенту в ОТТ сегменті Україні


Майбутнє відеоспоживання — за OTT. Глядачі дедалі частіше обирають онлайн-сервіси навіть на великих екранах, витісняючи старі форми отримання контенту

Медіа-мікс під тиском змін: чому ОТТ став більше, ніж просто ще один канал


Останні зміни в українському ОТТ середовищі


Як поява монетизації змінила поведінку ТБ споживачів

Невже все буде FAST?


Дослідження дивлення різних каналів підштовхує до неоднозначних висновків

Digital TV: Новий стовп у медіаміксі бренду


Digital TV ефективно доповнює сучасний медіамікс, поєднуючи точність діджиталу з масштабом класичного телебачення. Завдяки адресному таргетингу, гнучкості закупівель і вимірюваності результатів, Digital TV відкриває нові можливості для побудови бренду, зростання охоплення та підвищення ефективності інвестицій у медіа

Партнери


Зареєструватися


З будь-якими питаннями щодо заходу, звертайтесь на пошту або за номером телефону

anastasiia.halytska-shevchuk@iab.com.ua

+380 93 711 12 73

Ім'я*
Прізвище*
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Copyright © 2025 IAB Ukraine Inc. All rights reserved.
IAB Privacy Policy

Please wait