logo

Що ви дізнаєтесь?


1

Поглибимо розуміння сучасних тенденцій і перспектив в digital-сфері

2

Розкриємо, як Retail Media трансформує взаємодію споживачів з брендами і яким чином впливає на вашу маркетинг-стратегію

3

Поділимось, як GDPR впливає на обробку особистих даних і як забезпечити відповідність із цими правилами

4

На прикладі дізнаєтеся, як Connected TV (CTV) стає майбутнім медіа і як ви можете використовувати цю платформу для досягнення більшого впливу на аудиторію

5

Розглянемо нові можливості, які пропонують influencer-маркетинг для залучення аудиторії

6

ШІ як ваш другий пілот: як співпрацювати зі штучним інтелектом

Модераторка


Медіа і комунікаційна експертка з досвідом понад 18 років, авторка першого підходу до оцінки інтернет ринку, член наглядової ради ВРК, в минулому CEO full digital агенства adpro, COO razom communications. Сертифікована консультантка по ідеології Іцхака Адізеса. Авторка понад 20 онлайн курсів та тренінгів.

Спікери


Голова Advanter Group

Андрій Длігач, д.е.н., засновник Advanter Group та міжнародної бізнес-спільноти Board. Стратег, візіонер економіст. Співзасновник Центру економічного відновлення. Координатор розробки Національної економічної стратегії. Голова Ради Коаліції бізнес-спільнот за модернізацію України.

Головний економіст IAB Europe

Даніель є головним економістом в IAB Europe. Окрім своєї основної посади, він також є партнером в RE:DEF, компанії з даних і стратегії, яка обслуговує екосистему цифрової реклами. Він є членом правління Інституту європейського медіа-права та європейської MediaLab (Fondation Euractiv), брюссельського аналітичного центру, який зосереджується на плюралізмі медіа. Деніел також є постійним радником у The Project X Initiative (PXI), інтелектуальному лідерському та консультативному колективі, який зосереджується на міжнародних ЗМІ, рекламі, розвагах, технологіях і спорті. Раніше Даніель був асоційованим експертом із медіа та штучного інтелекту в Європейській комісії в Кабінеті віце-президента Ансіпа та був співзасновником агентства програмної реклами Twins Digital у Дюссельдорфі. Він провів 11 років в IHS Markit, останнім часом був виконавчим директором практики телекомунікацій, медіа та технологій. У IHS Markit він був піонером Advertising Intelligence, дослідницької та аналітичної служби, яка відстежує витрати на рекламу на 65 ринках у всьому світі. До цього він працював у сфері медіа-політики в Німеччині. Деніель отримав ступінь доктора філософії в Лондонській школі економіки (LSE) із соціології алгоритмів і медіадатафікації.

Head of marketing at Printful, Board Member в IAB Baltics

Райтіс є керівником відділу маркетингу у компанії Printful, однієї з провідних компаній у галузі виробництва на замовлення та e-commerce з глобальною командою та великою мережею підприємств по всьому світу. З моменту заснування компанії в 2013 році було вироблено понад 59 мільйонів товарів. Райтіс приєднався до Printful у 2016 році і з тих пір продовжує керувати успішною маркетинговою стратегією компанії, а також успішно розширив маркетингову команду з 5 до 80+ людей. Райтіс розвивав свої навички диджитал маркетингу на різних посадах з 2011 року, а до того, як приєднатися до Printful, відповідав за медіа-стратегію та координацію в одній із провідних компаній мобільного зв’язку в Латвії.

Керівник відділу міжнародного маркетингу продуктів Microsoft Advertising

Джеймс Мюррей є керівником відділу міжнародного маркетингу продуктів Microsoft Advertising. Він відповідальний за оповідання в Європі та Латинській Америці та керування інженерними роботами в регіоні для інформування про розробку продукту. Джеймс об’єднує відділи продажів, маркетингу та інженерії, щоб розробити та реалізувати маркетингові плани місцевих продуктів у 130 регіонах. Він- потужний оповідач і "проповідник" продуктів, постійно бере участь у галузевих заходах по всьому світу.

Директор по роботі з платформами в Publicis Media UK

Станіслав — справжній професіонал в сфері digital. За свою кар'єру, Станіслав успішно працював на різних посадах, включаючи комерційного директора в «Адміксер», головного спеціаліста з активації брендів в Starcom Ukraine і Digital менеджера в Philip Morris International. Він також має сертифікат тренера від Google Marketing Platform. Станіслав є справжнім експертом у сфері маркетингу. Він глибоко розуміє поведінку споживачів і завжди готовий надати найкращі рекомендації для вирішення бізнес-задач.

Засновниця VIVID brand content hub

Наталія має понад 14 років досвіду у рекламній індустрії. З 2012 по 2018 рік очолювала відділ зі створення бренд контенту в Admixer Advertising, де реалізувала безліч нестандартних проєктів для клієнтів. А 5 років тому заснувала хаб зі створення бренд контенту VIVID. З жовтня 2020 року Наталія стала заступницею Комітету з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна, і разом з експертами індустрії активно працює над розвитком цього напрямку в Україні. А вже цього року була обрана Головою Комітету з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна. В її портфоліо сотні різноманітних проєктів та активацій для найкрупніших рекламодавців: PepsiCo, Carlsberg, Mercedes-Benz, Bionorica, Sony Polska, Orange Flex та ін. 

CEO Simulmedia

Дейв Морган - неодноразовий засновник Adtech-компаній, остання з яких - Simulmedia, що займається автоматизованими покупками та таргетингом цифрової реклами на телебаченні. Раніше він заснував і керував компаніями TACODA, новатором у поведінковому таргетингу реклами, та Real Media, інноватором у сфері онлайн-реклами та продажу рекламних мереж, попередником Real Media, що працює в режимі 24/7.

Ліза Краснова - веде свій блог з 2010 року. Співпрацює з відомими бʼюті-консернами, їздить у міжнародні прес-тури, відкриває корнери і магазини брендів та є бажаним гостем івентів не тільки в сфері краси.

Бʼюті-блогер року 2013, 2016 та 2021 за номінацією різних конкурсів.

Основний принцип: « Кожна оплачувана співпраця не вартує довіри аудиторії, якщо продукт не подобається мені особисто».

Активно веде:

 • Instagram 

 • YouTube-канал

Залишились питання?


Приймай участь у вебінарі та постав запитання експертам.

Copyright © 2023 IAB Ukraine Inc. All rights reserved. IAB Privacy Policy
 

Please wait