Конференція обіцяє глибокий погляд на ключові аспекти сучасного digital-світу. Ми зберемо визнаних експертів з усього світу, щоб розглянути важливі теми, такі як Retail Media, GDPR, CTV, АІ та influencer-маркетинг. На нашій конференції ви дізнаєтеся, як адаптувати ваші бізнес-стратегії до сучасного ринку, зберігаючи відповідність із загальними регуляціями та новітніми технологіями. Ми розкриємо, як Retail Media перетворює спосіб споживачів взаємодіяти з брендами, як GDPR впливає на обробку даних, і як CTV стає майбутнім медіа. АІ та influencer-маркетинг розкриють нові можливості для залучення аудиторії та розширення впливу. Наша конференція - це унікальна можливість поглибити розуміння цих тем і знайти практичні рішення для вашого бізнесу. Приєднуйтесь до нас, щоб відкрити реальність цифрового майбутнього і забезпечити успішний розвиток вашої компанії.
Буде забезпечено професійний синхронний переклад іноземних спікерів.
Медіа і комунікаційна експертка з досвідом понад 18 років, авторка першого підходу до оцінки інтернет ринку, член наглядової ради ВРК, в минулому CEO full digital агенства adpro, COO razom communications. Сертифікована консультантка по ідеології Іцхака Адізеса. Авторка понад 20 онлайн курсів та тренінгів.
Даніель є головним економістом в IAB Europe. Окрім своєї основної посади, він також є партнером в RE:DEF, компанії з даних і стратегії, яка обслуговує екосистему цифрової реклами. Він є членом правління Інституту європейського медіа-права та європейської MediaLab (Fondation Euractiv), брюссельського аналітичного центру, який зосереджується на плюралізмі медіа. Деніел також є постійним радником у The Project X Initiative (PXI), інтелектуальному лідерському та консультативному колективі, який зосереджується на міжнародних ЗМІ, рекламі, розвагах, технологіях і спорті. Раніше Даніель був асоційованим експертом із медіа та штучного інтелекту в Європейській комісії в Кабінеті віце-президента Ансіпа та був співзасновником агентства програмної реклами Twins Digital у Дюссельдорфі. Він провів 11 років в IHS Markit, останнім часом був виконавчим директором практики телекомунікацій, медіа та технологій. У IHS Markit він був піонером Advertising Intelligence, дослідницької та аналітичної служби, яка відстежує витрати на рекламу на 65 ринках у всьому світі. До цього він працював у сфері медіа-політики в Німеччині. Деніель отримав ступінь доктора філософії в Лондонській школі економіки (LSE) із соціології алгоритмів і медіадатафікації.
Райтіс є керівником відділу маркетингу у компанії Printful, однієї з провідних компаній у галузі виробництва на замовлення та e-commerce з глобальною командою та великою мережею підприємств по всьому світу. З моменту заснування компанії в 2013 році було вироблено понад 59 мільйонів товарів. Райтіс приєднався до Printful у 2016 році і з тих пір продовжує керувати успішною маркетинговою стратегією компанії, а також успішно розширив маркетингову команду з 5 до 80+ людей. Райтіс розвивав свої навички диджитал маркетингу на різних посадах з 2011 року, а до того, як приєднатися до Printful, відповідав за медіа-стратегію та координацію в одній із провідних компаній мобільного зв’язку в Латвії.
Джеймс Мюррей є керівником відділу міжнародного маркетингу продуктів Microsoft Advertising. Він відповідальний за оповідання в Європі та Латинській Америці та керування інженерними роботами в регіоні для інформування про розробку продукту. Джеймс об’єднує відділи продажів, маркетингу та інженерії, щоб розробити та реалізувати маркетингові плани місцевих продуктів у 130 регіонах. Він- потужний оповідач і "проповідник" продуктів, постійно бере участь у галузевих заходах по всьому світу.
Станіслав — справжній професіонал в сфері digital. За свою кар'єру, Станіслав успішно працював на різних посадах, включаючи комерційного директора в «Адміксер», головного спеціаліста з активації брендів в Starcom Ukraine і Digital менеджера в Philip Morris International. Він також має сертифікат тренера від Google Marketing Platform. Станіслав є справжнім експертом у сфері маркетингу. Він глибоко розуміє поведінку споживачів і завжди готовий надати найкращі рекомендації для вирішення бізнес-задач.
Наталія має понад 14 років досвіду у рекламній індустрії. З 2012 по 2018 рік очолювала відділ зі створення бренд контенту в Admixer Advertising, де реалізувала безліч нестандартних проєктів для клієнтів. А 5 років тому заснувала хаб зі створення бренд контенту VIVID. З жовтня 2020 року Наталія стала заступницею Комітету з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна, і разом з експертами індустрії активно працює над розвитком цього напрямку в Україні. А вже цього року була обрана Головою Комітету з питань інфлюенсер маркетингу при IAB Україна. В її портфоліо сотні різноманітних проєктів та активацій для найкрупніших рекламодавців: PepsiCo, Carlsberg, Mercedes-Benz, Bionorica, Sony Polska, Orange Flex та ін.
Дейв Морган - неодноразовий засновник Adtech-компаній, остання з яких - Simulmedia, що займається автоматизованими покупками та таргетингом цифрової реклами на телебаченні. Раніше він заснував і керував компаніями TACODA, новатором у поведінковому таргетингу реклами, та Real Media, інноватором у сфері онлайн-реклами та продажу рекламних мереж, попередником Real Media, що працює в режимі 24/7.
Ліза Краснова - веде свій блог з 2010 року. Співпрацює з відомими бʼюті-консернами, їздить у міжнародні прес-тури, відкриває корнери і магазини брендів та є бажаним гостем івентів не тільки в сфері краси.
Бʼюті-блогер року 2013, 2016 та 2021 за номінацією різних конкурсів.
Основний принцип: « Кожна оплачувана співпраця не вартує довіри аудиторії, якщо продукт не подобається мені особисто».
Активно веде:
• YouTube-канал
Copyright © 2023 IAB Ukraine Inc. All rights reserved. IAB Privacy Policy