СпікериТеми доповідей

ОНЛАЙН КОНФЕРЕНЦІЯ


ВІДКРИВАЮЧИ ЦИФРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ

  Цифровий світ постійно змінюється, впливаючи на маркетингові стратегії та бізнес-моделі. Наша конференція "Відкриваючи цифровий потенціал" зібрала провідних експертів, які розкажуть про найпотужніші та найперспективніші цифрові інструменти.   Ця подія обіцяє стати ключовим майданчиком для обміну знаннями та досвідом серед провідних експертів світового рівня – більшість наших спікерів підключаться з-за кордону, щоб поділитися своїми інсайтами та баченням майбутнього цифрового маркетингу

Ми розкриємо найсучасніші тенденції та стратегії у таких сферах: Retail Media, АІ, ТікТок, диджиталізація, контент та творчі конкурси

Спікери


Advisor, Blockthrough

Managing Director GMP Division 
Admixer Advertising 

Founder SmartHuman&Expert, Judge at European MIXX Awards

Co-Founder & CTO Аdtelligent

Founder & President, The Aber Group Inc.

The Aber Group
VP, Search & Ad Technologies

Executive Vice President, Platform Media at Publicis Media

V.P., Media Services Director in Active International Canada

Директор BigData у Київстар

Директор по роботі з платформами в Publicis Media

University of Exeter Business school

University of Bradford

Теми доповідей


Спеціальна маркетингова кампанія - підтримка української перемоги через непродажні медіа


Спеціальна маркетингова кампанія — це вільна коаліція глобальних експертів з рекламних технологій, які надають свій час і навички, щоб донести проукраїнські повідомлення до аудиторії по всьому світу. Ми співпрацюємо з видавцями та іншими джерелами постачання, які жертвують свої непродані медіафайли, які потім поєднуємо з проукраїнськими рекламними кампаніями від авторитетних некомерційних організацій, допомагаючи їм поширювати своє повідомлення безкоштовно. З лютого 2022 року Спеціальна маркетингова операція показала понад 60 мільярдів оголошень.

Як Google співпрацює з агентствами: ефективні стратегії та інструменти


Дізнайтеся, як Google вибудовує партнерські стосунки з агентствами. Спікер розповість про переваги застосування Menu of Services (MoS) на клієнтських проектах та пояснить які можливості відкриває сертифікація для діджитал-агенцій.

Стратегії виграшу на MIXX Awards Europe: як створити успішну заявку


Тадеуш Журавський, засновник SmartHuman і досвідчений суддя престижних конкурсів, розкриє секрети успішних кейсів на MIXX Awards Europe. Ви дізнаєтесь, що саме привертає увагу журі, які критерії оцінювання є ключовими та як ефективно презентувати свій проєкт, щоб здобути перемогу. Спікер поділиться практичними рекомендаціями щодо створення конкурентоспроможної заявки та інсайтами про останні тенденції в цифровому маркетингу, які допоможуть вам виділитися серед найкращих.

Data Clean Room: що це таке і як вона створює унікальні можливості роботи з даними для гравців ринку діджитал і не тільки


• теоретична частина про важливість конфіденційності даних, проблеми з файлами cookies та регулюванням GDPR – складність ідентифікації користувачів у таких умовах, юридичні обмеження, що роблять неможливим отримання необхідних даних; 
• про Adtech і те, що вони розробили Data Clean Room - продукт, який надає безпрецедентні можливості для різних гравців ринку – як діджитал, так і офлайн, наприклад, рітейлу, - отримувати збагачені дані, при цьому дотримуючись вимог безпеки даних, але надаючи рішення для складної аналітики за рахунок перетину будь-яких джерел даних, які інакше неможливо передати; 
• як ідентифікація допоможе дата вендорам, паблішерам і рекламодавцям у роботі з діджитал-аудиторією — кейс співпраці з телекомом (Укртелеком) як дата вендором для реалізації рішення з ідентифікації; 
• кейс співпраці з Nexinsight, дата аналітичною платформою, щодо інтеграції рішення для ідентифікації користувачів і їх трекінгу там, де немає cookies (OTT, In-App інвентар, частина вебу без кукі)

Ритейл медіа в Україні: нові можливості для брендів


Спікери розкажуть про розвиток ритейл медіа в Україні та його потенціал для брендів. Ви дізнаєтесь, як ритейл медіа змінює підходи до цифрового маркетингу, які інструменти доступні для точнішого таргетингу та збільшення продажів, а також які кроки допоможуть вам ефективно інтегрувати ці рішення у власні маркетингові стратегії. Спікери поділяться реальними кейсами та інсайтами щодо використання ритейл медіа для досягнення бізнес-цілей.

AI in internal process optimization in the advertising industry/АІ в оптимізації внутрішніх процесів у рекламній індустрії


Дізнайтеся, як штучний інтелект трансформує внутрішні процеси в рекламній індустрії, роблячи їх більш ефективними та масштабованими. Спікер розповість про практичні приклади використання AI для автоматизації рутинних задач, аналізу даних і прийняття рішень, а також про вплив технологій на робочі процеси в агентствах. Ви отримаєте інсайти щодо інтеграції AI в операційну діяльність, управління проектами та оптимізації витрат, що дозволить компаніям підвищити продуктивність і досягти кращих результатів.

Attention economy from theory to practice/Економіка уваги: від теорії до практики


У світі, де інформація стає все більш доступною, увага споживачів перетворюється на найцінніший ресурс. Доповідь присвячена тому, як працює економіка уваги, які фактори впливають на залучення та утримання уваги аудиторії, і як ці знання можна застосувати на практиці. Спікер поділиться стратегіями створення контенту, який привертає увагу, та інструментами для вимірювання ефективності взаємодії з аудиторією. Дізнайтесь, як перетворити увагу на реальну цінність для вашого бренду і використовувати її для досягнення бізнес-цілей.

Дослідження емоційних реакцій та побудова Emotional Intelligence Engine (AI Agents) для e-commerce та perfomance marketing


Побудова та використання Emotional AI та емоційних портретів аудиторії для оцінки ефективності креативів, зокрема для e-commerce та perfomance marketing

Нові можливості для клієнтів, через конвергенцію цифрових та телеком рекламних інструментів. Основні тренди та виклики


Сучасні клієнти вимагають персоналізації та очікують бездоганного досвіду, незалежно від обраного каналу. Легальні дані та інтеграція цифрових і телекомунікаційних рекламних інструментів дозволяють відповідати на ці потреби, забезпечуючи узгоджений клієнтський шлях. Сьогодні вже доступні зрілі технології для об'єднання каналів і даних, що відкриває нові можливості для агентств: підвищувати цінність для клієнтів і збільшувати власну маржу.

Маркетингова активність і стійкість постраждалих від війни громад


Наше дослідження спирається на контекст України, щоб продемонструвати зв’язок між маркетинговою активністю, пов’язаною з війною, та стійкістю громадян, які постраждали від війни.

Ми пояснюємо, як і чому постраждалі від війни цивільні особи беруть участь, сумніваються або відкидають активні маркетингові дії під час війни, і рекомендуємо організаціям створити політику та механізми для критичної перевірки поглядів потенційних споживачів щодо різних форм і змісту маркетингової активності, пов’язаної з війною.

Партнери


Взяти участь


З будь-якими питаннями щодо заходу, звертайтесь на пошту

anastasiia.halytska-shevchuk@iab.com.ua

Ім'я*
Прізвище*
Please fill all the required fields!
Please accept terms and conditions to proceed

Copyright © 2024 IAB Ukraine Inc. All rights reserved.
IAB Privacy Policy

Please wait