logo

Запис вебінару

Що ви дізнаєтесь?


1

Здобутки та втрати рекламно-комуікаційної галузі та бізнесів

2

Досвід проживання кризи: самостійно vs з допомогою

3

Як повернути команду в працездатний режим

4

Зміни клієнтських запитів, трансформація медіа-мікса та як повернути системних рекламодавців

5

Очікування відновлення та подальші сценарії

Модераторка


Медіа і комунікаційна експертка з досвідом понад 18 років, авторка першого підходу до оцінки інтернет ринку, член наглядової ради ВРК, в минулому CEO full digital агенства adpro, COO razom communications. Сертифікована консультантка по ідеології Іцхака Адізеса. Авторка понад 20 онлайн курсів та тренінгів.

Спікери


Олександр Колб — засновник та CEO маркетингової агенції Promodo, автор та ведучий відеоблогу про IT-підприємництво «Велика риба». Також Олександр є співзасновником і ідеологом Харківського IT-кластера. Після початку повномасштабного вторгнення він свідомо залишився в Харкові та комунікує з владою, аби зберегти місцевий IT-бізнес.

 

Кар’єру в рекламному бізнесі Олександр Гороховський розпочав у 1992 році. Через 6 років очолив рекламне агентство АІТІ (нині Carat Ukraine). З моменту створення комунікаційної групи dentsu Ukraine (2010 рік) займає посаду CEO компанії. Під його керівництвом у 2016 році група зайняла позицію №1 у рейтингу ВРК серед міжнародних рекламних холдингів і досі утримує лідерство. За роки управління компанією Олександр Гороховський сформував одну з найсильніших команд на українському медіаринку. У 2016 році став лауреатом нагороди «Слід в рекламі».

CEO

Publicis Groupe Ukraine

Енвєр Кікава, генеральний директор Publicis Groupe Ukraine, має понад 20 років досвіду в маркетингу та рекламі, з яких 15 на керівних посадах в медійних та креативних командах.До Publicis Groupe він приєднався у 2003 році як фахівець з досліджень й уже через 5 років став управляючим директором однієї з медіаагенцій групи - Starcom Ukraine. З 2018 року Енвєр очолює Publicis Groupe Ukraine та відповідає за розвиток усіх напрямків діяльності компанії, запуск нових агентських брендів та ініціатив. Сьогодні Publicis Groupe Ukraine є одним з провідних гравців українського рекламного та комунікаційного ринку.

Народився в Києві. Закінчив факультет прикладної математики Київського Політехнічного Інституту. Почав працювати на другому курсі в IT (власне, тоді такого терміну не існувало, це були посади програміста). В рекламі з 1995. у 2005 заснував агенцію Nostra Communications, яка згодом була трансформована в групу компаній.

CEO & Board Member

Razom Group

Арман Маткулов, СЕО & Board Member комунікаційної групи компаній Razom Group, яка поєднує медіаагенції Initiative, UM Ukraine, Havas Media Ukraine, агенцію по роботі з нестандартними проектами Cameo та IT-хаб MadLab.

Топ-менеджер із міжнародним досвідом. За більш ніж 16 років у рекламному бізнесі працював із усіма ключовими категоріями ринку. Вже у 24 роки Арман очолив агентство, ставши наймолодшим директором агентства в Казахстані.

Залишились питання?


Приймай участь у вебінарі та постав запитання експертам.

Copyright © 2023 IAB Ukraine Inc. All rights reserved. IAB Privacy Policy